Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

:معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی استان تهران خبر داد

 

به گزارش کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبراستان، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از صدور اسناد تک برگ کاداستر برای ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی استان تهران خبر داد.

حسن ردایی در حاشیه بیست و هشتمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: در این جلسه ۱۷ پلاک ثبتی واقع در شهرستان های ملارد، ورامین و پیشوا شامل ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و با توجه به رفع موانع موجود، این میزان اراضی در مسیر صدور اسناد تک برگ کاداستری قرار گرفت.

وی افزود: با هدف سرعت بخشی در اجرای طرح کاداستر، مستندات اصلاح هندسی نقشه های ثبتی ۱۰هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان ملارد نیز به کارگروه ارائه و مقرر شد صدور اسناد تک برگ برای این میزان اراضی در دستور کار اداره ثبت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این جلسه علاوه بر مدیران کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران و دیگر اعضاء کارگروه، مسئولان منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان های ملارد، ورامین و پیشوا نیز حضور داشتند.