Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

طرح کاداستر اراضی ملی کشور تا سال آینده اجرا می‌شود.

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح کاداستر اراضی ملی کشور تا پایان سال آینده اجرا می‌شود و هدف‌گذاری آن ارتقاء ضریب حفاظتی در عرصه‌های ملی کشور، حفظ حقوق متقابل مردم و جلوگیری از تضییع حقوق طرفین است.
 معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی استان فارس با بیان اقدامات مؤثر در حوزه احیاء منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی پایه اصلی ثروت هر کشور است و در این راستا باید تلاش بیشتری برای حفظ آن داشته باشیم.
بهمن افراسیابی با تأکید بر تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و رفع تداخلات موجود، بیان داشت: با هم‌افزایی بیشتر در خصوص تعیین تکلیف اراضی ملی، مستثنیات و نیز رفع ابهامات احتمالی در خصوص اجرای قوانین رفع تداخلات، می‌توان مسائل و مشکلات مردم را هرچه سریع‌تر حل‌وفصل کرد.
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای کامل طرح کاداستر اراضی ملی کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: هدف‌گذاری سازمان جنگل‌ها در این برنامه ارتقاء ضریب حفاظتی در عرصه‌های ملی کشور، حفظ حقوق متقابل مردم و جلوگیری از تضییع حقوق طرفین است.
در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات شهرام منتصری در زمان تصدی مدیریت منابع طبیعی فارس، عبدالحسن صمدنژاد به‌عنوان سرپرست جدید اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس معرفی شد.
عبدالحسن صمدنژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی است و پیش از این به‌عنوان مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسئول امور شهرستان‌ها مشغول به کار بوده، همچنین سابقه فرمانداری شهرستان‌های سپیدان و قیروکارزین را در کارنامه مدیریتی خود دارد.