Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان به اجرای طرح کاداستر در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۴۵۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است.

طرح کاداستر در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان اجرا شد

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداسستر، به نقل از تحلیل بازار، جواد تاراسی، به اجرای طرح کاداستر در زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه زنجان در زمینه طرح کاداستر رتبه اول کشوری را دارد، اظهار کرد: در ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی استان طرح کاداستر انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تثبیت مالکیت و برنامه‌ریزی برای مدیریت یکپارچه اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت و شناسنامه‌دار کردن اراضی، فراهم شدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از اهداف اجرای طرح کاداستر است.

تاراسی تاکید کرد: زنجان جزو استان‌های پیشتاز اجرای طرح حدنگاری یا کاداستر در کشور است و در سالجاری هم این طرح با برنامه ریزی لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی زنجان ۶۰ پروژه و طرح را برای تهیه سند نقشه راه جهش تولید ارائه داده بود، گفت: ۱۴ پروژه در نقشه راه جهش تولید برای توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص یافته و برنامه ریزی های لازم در دستور کار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها به توسعه بخش کشاورزی کمک می‌کند و در اشتغال این بخش بسیار می تواند موثر واقع شود.

تاراسی گفت: در سالجاری سازمان جهاد کشاورزی زنجان برای افزایش اشتغال در بخش کشاورزی طرح های خوبی در دست اجرا دارد.