Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: اجرای قانون کاداستر در دستور کار جدی مدیران استانی قرار گرفته و مدیران برنامه زمان‌بندی را تعیین کنند. 

اکبری: اجرای قانون کاداستر در دستور کار جدی مدیران استانی قرار گیرد

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهار کرد: همه مدیران که در اجرای قانون جامع حد نگار با موفقیت مناسبی پیش بردند باید تقدیر کرد.

وی خطاب به مدیرانی که تازه  شروع کردند هم درخواست داریم که نسبت به اجرای این امر اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: اجرای حد نگار خواسته قانونی است که انتظار است به صورت جدی در این زمینه ورود پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، خاطر نشان کرد: اجرای این قانون زمینه جلوگیری از ایجاد اختلاف، نزاع و ممانعت از تولید پرونده و هدر رفت سرمایه‌ها و اعتبارات را فراهم می‌کند.

وی با اعلام اینکه  برای اجرای این طرح نیاز به عظم جزم و همت بالای مدیران است، گفت: در اجرای این طرح نیاز به مدیریت جهادی داریم که در سال جاری و حداکثر در ماه‌های اولیه سال آینده شاهد به اتمام رسیدن طرح سند دار کردن املاک دولتی انجام شود.

اکبری اضافه کرد: اگر این طرح به دلایل مختلف عملیاتی نشود مدیران  نزد افکار عمومی، وجدان و هم به لحاظ قانونی مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: باید طرح تثبیت مالکیت به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد و به عنوان کارنامه درخشان مدیریتی به ثبت می‌رسد.

رئیس کل دادگستری مازندران اضافه کرد: برای اجرای به هنگام این کار به صورت برنامه‌ریزی شده انجام و جدول تعین شود.

وی یادآور شد: مدیران زمان‌بندی مشخصی برای عملیاتی کردن طرح کاداستر انجام دهند و از این جلسه به بعد اجرای قانون حد نگار به عنوان اولویت قرار گیرد که نیاز به برنامه‌ریزی جدی در این ارتباط داریم.