Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان گفت: یکی از اولویت‌ها در سال جاری اجرای کامل طرح کاداستر اراضی مزروعی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبرگزاری میزان، حمید کشاورز، مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان با اشاره به الزامات قانونی ماده ۱۱ قانون جامع حد نگار جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری و عدم ارائه خدمات به دارندگان اسناد دفترچه‌ای بر عزم جدی این اداره کل در سرعت بخشی و تسهیل امور متقاضیان و تعویض این اسناد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها در سال جاری اجرای کامل طرح کاداستر اراضی مزروعی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی با همکاری ادارات جهاد کشاورزی استان گلستان است، گفت: این اقدام در راستای مستند سازی و تثبیت مالکیت‌ها در این حوزه است و این اطمینان را به کشاورزان شریف استان گلستان می‌دهیم که تا پایان سال درصد بالایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی صادر و به مالکان تسلیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مبحث مبارزه با فساد بر لزوم ارتقای شفافیت و سلامت اداری در ادارات ثبت تأکید دارد و بر همین اساس سالم سازی ادارات ثبتی استان گلستان را در دستور کار داریم.
 
کشاورز تصریح کرد: نقش سند رسمی در ایجاد امنیت روانی، حقوقی و اقتصادی جامعه ایجاب می‌کند تا زمینه ترغیب مردم به استفاده از این اسناد در نقل و انتقالات را فراهم سازیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه سال جاری ادارات تابعه ثبتی استان گلستان تداوم روند تسهیل گری ارائه خدمات به مردم شریف گلستان در راستای قوانین مصرح و تلاش در جهت ارائه خدمات مطلوب و نیل به رضایت حداکثری مراجعان است.