Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

Cadastre_News

اخبار طرح ملی کاداستر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بر لزوم اجرای کامل طرح کاداستر تاکید کرد و گفت: کاداستر یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه پایدار و از نیاز‌های اصلی جامعه است. 

لزوم اجرای کامل طرح کاداستر/ کاداستر یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه پایدار است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، سردار زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه همکاری و همیاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را برای سند دار کردن اراضی و املاک این نیرو خواستار شد.
در این دیدار، سعید محوری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت اجرای کامل طرح کاداستر، گفت: کاداستر یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه پایدار و از نیاز‌های اصلی جامعه است و لازم است همه دستگاه‌ها وظایف خود را در اجرای کامل این طرح و تثبیت مالکیت‌های خود انجام دهند.
وی افزود: امروز که با پیچیدگی مراودات مواجه هستیم به خوبی درک می‌کنیم اگر بخواهیم اگر جامعه منظم داشته باشیم بدون ثبت رسمی مالکیت‌ها و حمایت حاکمیت ممکن نیست و این موضوع حاکی از نقش سازمان ثبت اسناد در جامع و مخصوصا کاهش دعاوی، نظم اجتماعی و امنیت اقتصادی است.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سازمان ثبت برای تثبیت مالکیت‌های مشروع افراد، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نیرو‌های مسلح در استان بتوانیم با نقشه‌های کاداستر ارایه شده توسط نیرو‌های مسلح درباره تمام تصرفات نیرو‌های مسلح مستندسازی صورت گیرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی ملی و عمومی و ایجاد شفافیت در اراضی کشور نیازمند توسعه کاداستر هستیم، همچنین بر ضرورت تشکیل کارگروهی جهت پیگیری مسائل ثبتی نیروی دریایی سپاه و پیگیری امور توسط نماینده وزارت دفاع و منطقه دوم دریایی سپاه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
کارگروه ملی مطالبه گری کاداستر

بوشهر

توسعه

حدنگار

زیرساخت

نقشه مالکیت

کاداستر